Quins beneficis aporta el patrocini?
L’inversió en patrocini de festivals li permet aprofitar tant la projecció mediàtica i social tant del festival en sí, com dels artistes que hi participen. Contribueix a la vida cultural de la ciutat i obté un alt rendimient en imatge, podent-se arribar fins a una identificació total entre marca i tipus de patrocini o event.
En diferent mesura, els patrocinadors obtindran contraprestacions en imatge del festival (tv, premsa, banderoles, opis, estàtica, plafons en espais i rodes de premsa, cartells, flyers, programes, publicitat en revistes, etc.) a més de:
- Invitacions
- Compra de paquets d'entrades amb descompte
- Presentació o venda de producte
- Descomptes per empleats

Categories de patrocinadors
TheProject ofereix varies modalitats de col·laboració que s’adapten a les possibilitats/necessitats de cada patrocinador.
Obtingui les màximes contraprestacions d’imatge i de relacions públiques del festival. Una inversió global amb alts nivells de reconeixement del públic, que contempla la possibilitat d’integrar la marca al nom del festival.
Existeixen diferents nivells de col·laboració en la organització de l’event que es centren en l’aportació de serveis o infraestructures. La col·laboració del patrocinador s’adapta a les necessitats de la organizació i a les possibilitats de l’anunciant, per a rentabilitzar la seva inversió de patrocini.
Concentri la inversió en un dels concerts del festival i aprofiti al màxim la repercussió social i mediàtica de l’artista, arribant de manera més directa al seu públic.
Aquesta modalitat li permet personalitzar el hall i la sala amb la seva imatge de marca, a més de poder entregar mostres de producte o informació al concert. Si es desitja, també pot fer de l’event una ocasió especial per a clients, directius o vips, podent finalitzar aquest amb un sopar privat al Palau de la Música o l’Auditori.