L´artista gaditana presentarà Dirty bailarina, el seu últim treball discogràfic.
29/11/2010
Després de rebre recentment a Las Vegas el Grammy Llatí al millor cançó urbana per No pidas perdón, Mala Rodríguez torna a Barcelona per presentar Dirty bailarina (2010), el seu darrer treball també nominat en la categoria de millor àlbum. El disc, produït conjuntament per l´americà Foccus i el local Dj Griffi, obre noves dimensions en la proposta de la rapera a base de sons nous i un desenvolupament conceptual inèdit fins al moment. La cita serà a la sala Apolo el diumenge 19 de desembre.
Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per mantenir la sessió, oferir una millor experiència, obtenir dades estadístiques de navegació dels usuaris i mostrar-te publicitat personalitzada basada en un perfil elaborat a partir dels teus hàbits de navegació. Per a més informació consulta la Política cookies.
Pots acceptar totes les cookies prement el botó “Acceptar i continuar”, rebutjar-les totes prement el botó "Rebutjar" o configurar-les a mida prement el botó “Configurar”.
Aquest lloc web utilitza cookies i/o tecnologies similars que emmagatzemen i recuperen informació quan navegues. En general, aquestes tecnologies poden servir per a finalitats molt diverses, com, per exemple, reconèixer-te com a usuari, obtenir informació sobre els teus hàbits de navegació o personalitzar la forma com es mostra el contingut. Els usos concrets que fem d’aquestes tecnologies es descriuen a continuació.
Cookies Tècniques
Són les cookies necessàries que permeten a l’usuari navegar per la web i utilitzar els seus serveis. La web no pot funcionar correctament sense aquestes cookies.
(PHPSESSID, cookies_consent, idioma)
Cookies de Personalització
Emmagatzemen de forma anònima les preferències d’experiència de l’usuari per navegar per la web i els seus serveis de forma personalitzada.
Cookies d’Anàlisi
S’utilitzen per mesurar de forma anònima les interaccions de l’usuari amb la web per millorar-la i analitzar-ne l’ús.
(Google Analytics)
Cookies de Màrqueting
Permeten analitzar els hàbits de navegació de l’usuari a internet per mostrar publicitat personalitzada, així com desar les preferències de l’usuari. Són indispensables per al funcionament d’alguns serveis externs com la reproducció de vídeos incrustats a la web, …