ASHLEY KAHN DISERTA EN LA SGAE SOBRE EL SELLO IMPULSE
El ciclo de conferencias del festival de jazz se inició el pasado viernes 17 de noviembre.
21/11/2006
El escritor y periodista Ashley Kahn protagonizó el pasado viernes la primera de las tres conferencias que propone el 38 Voll-Damm Festival Internacional de Jazz de Barcelona.
Kahn, que afirmó que se sentía ?encantado? por la invitación del festival ?del que dijo que es, ?sin duda, uno de los mejores que hay en el mundo??, disertó sobre el trabajo que le ha llevado a escribir el libro El sello que John Coltrane impulsó. La historia de Impulse, publicado en España por Global Rhythm Press. El viernes 24 de noviembre llegará el turno del conferenciante Michael Ricci, fundador y editor de Allaboutjazz, que contará algunos de los secretos de la página web más visitada (y copiada) del mundo del jazz.
Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per mantenir la sessió, oferir una millor experiència, obtenir dades estadístiques de navegació dels usuaris i mostrar-te publicitat personalitzada basada en un perfil elaborat a partir dels teus hàbits de navegació. Per a més informació consulta la Política cookies.
Pots acceptar totes les cookies prement el botó “Acceptar i continuar”, rebutjar-les totes prement el botó "Rebutjar" o configurar-les a mida prement el botó “Configurar”.
Aquest lloc web utilitza cookies i/o tecnologies similars que emmagatzemen i recuperen informació quan navegues. En general, aquestes tecnologies poden servir per a finalitats molt diverses, com, per exemple, reconèixer-te com a usuari, obtenir informació sobre els teus hàbits de navegació o personalitzar la forma com es mostra el contingut. Els usos concrets que fem d’aquestes tecnologies es descriuen a continuació.
Cookies Tècniques
Són les cookies necessàries que permeten a l’usuari navegar per la web i utilitzar els seus serveis. La web no pot funcionar correctament sense aquestes cookies.
(PHPSESSID, cookies_consent, idioma)
Cookies de Personalització
Emmagatzemen de forma anònima les preferències d’experiència de l’usuari per navegar per la web i els seus serveis de forma personalitzada.
Cookies d’Anàlisi
S’utilitzen per mesurar de forma anònima les interaccions de l’usuari amb la web per millorar-la i analitzar-ne l’ús.
(Google Analytics)
Cookies de Màrqueting
Permeten analitzar els hàbits de navegació de l’usuari a internet per mostrar publicitat personalitzada, així com desar les preferències de l’usuari. Són indispensables per al funcionament d’alguns serveis externs com la reproducció de vídeos incrustats a la web, …