THE EXCITEMENTS
Koko Jean, veu
Adrià Gual, guitarra
Daniel Segura, baix
Albert Cariteu, guitarra
Jordi Blanch, saxo tenor
Nicolàs Rodríguez, saxo baríton
Gloria Maurel, bateria
És possible que la història del soul a Catalunya tingui un abans i un després de la irrupció l’any 2010 de The Excitements. Fundada per Adrià Gual i Daniel Segura, i amb l’espectacular cantant Koko-Jean Davis al capdavant, aquesta veritable bomba de soul old school ja fa temps que s’ha convertit en una de les bandes catalanes més internacionals, amb tants bolos a Bèlgica o Itàlia com a Catalunya i compareixences continuades en cites tan reputades com el Prudential Blues Festival de Londres. Evocadors de l’art per fer moure cintures d’Ike & Tina Turner i del primer James Brown, The Excitements es planten dues nits consecutives al festival per enregistrar un directe que tornarà a ser un desafiament pels més infatigables trencapistes. Dues tasses de pura energia i, com proclamen amb orgull: hot, hot, hot rhythm & soul! Cita irrepetible.
IMPORTANT: Els menors de 16 anys només podran accedir al recinte acompanyats del seu pare, mare o tutor legal. Imprescindible presentar la Hoja de responsabilidad (veure documents adjunts) degudament impresa i emplenada.
IMPORTANT: Els menors de 16 anys només podran accedir al recinte acompanyats del seu pare, mare o tutor legal. Imprescindible presentar la Fulla de responsabilitat degudamet impresa i emplenada.